§. 1 Czym jest polityka prywatności?
Polityka prywatności jest dokumentem informującym użytkownika o tym, że strona internetowa,
którą odwiedza zbiera dotyczące go dane oraz informuje go o celach tego przetwarzania.
Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych. W tym celu używany jest m.in.
bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL).
Dane osobowe podawane w formularzu na landing page’u są traktowane jako poufne i nie są
widoczne dla osób nieuprawnionych.
W Polityce prywatności są zawarte także informacje o plikach cookies.
§. 2 Definicje:
1) „dane osobowe” oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie
fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą
można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora
takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub
jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną,
ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;
2) „przetwarzanie” oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub
zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak
zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub
modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie,
rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie,
usuwanie lub niszczenie;
3) „pseudonimizacja” oznacza przetworzenie danych osobowych w taki sposób, by nie można ich było
już przypisać konkretnej osobie, której dane dotyczą, bez użycia dodatkowych informacji, pod
warunkiem że takie dodatkowe informacje są przechowywane osobno i są objęte środkami
technicznymi i organizacyjnymi uniemożliwiającymi ich przypisanie zidentyfikowanej lub możliwej do
zidentyfikowania osobie fizycznej;
4) „administrator” oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot,
który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych;
jeżeli cele i sposoby takiego przetwarzania są określone w prawie Unii lub w prawie państwa
członkowskiego, to również w prawie Unii lub w prawie państwa członkowskiego może zostać
wyznaczony administrator lub mogą zostać określone konkretne kryteria jego wyznaczania;
5) „zgoda” osoby, której dane dotyczą oznacza dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne
okazanie woli, którym osoba, której dane dotyczą, w formie oświadczenia lub wyraźnego działania
potwierdzającego, przyzwala na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych;
6) „RODO” oznacza przepisy Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) obowiązuje bezpośrednio i ma pierwszeństwo przed
ustawami.
§. 3 Administrator Danych
Administratorem danych jest Safety & Security Compliance Doradztwo prawne – Szkolenia – Audyt
Adam Wiercigroch z siedzibą w Jordanowie Śląskim ul. Perłowa 13, NIP: 7541334064, REGON:
385239820. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących
przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
§. 4 Cel i podstawa przetwarzania danych osobowych.
Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych,
zgodnie z wdrożoną Polityką Prywatności, w zakresie i celu niezbędnym do:
a) wykorzystania tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji, gdy użytkownik
wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę, np. w celu wysłania zapytania i
otrzymania odpowiedzi (art.6 ust. 1 lit. a);
b) ukształtowania treści Umowy, jej wykonania, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej
realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną, w zakresie i celu niezbędnym do
wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów (art.6 ust. 1 lit. b);
c) w celu wypełnienia obowiązku prawnego np. wystawienie faktury ((art.6 ust. 1 lit. c);
a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą.
Każda osoba, której dane dotyczą (jeżeli jesteśmy ich administratorem) ma prawo dostępu do
danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia
skargi do organu nadzorczego.
Zastrzegamy sobie prawo do przetwarzania Twoich danych po rozwiązaniu Umowy lub cofnięciu
zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli
przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują nas do retencji danych.
Mamy prawo udostępniać dane osobowe Użytkownika oraz innych jego danych podmiotom
upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania).
Przechowujemy dane przez okres niezbędny do realizacji umowy oraz przez czas określony w
obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa i nie dłużej niż jest to niezbędne do celów
wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez
stronę trzecią, tj. między innymi w celu dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności. W
celach, na które osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych
osobowych, dane te są przechowywane do momentu wycofania zgody.
Nie udostępniamy danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie
właściwych przepisów prawa.
Wdrożyliśmy pseudonimizację, szyfrowanie danych oraz mamy wprowadzoną kontrolę dostępu
dzięki czemu minimalizujemy skutki ewentualnego naruszenia bezpieczeństwa danych.
Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w organizacji Usługodawcy jest
możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: adam.wiercigroch@interia.pl
§. 5 Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych.
a) „zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość” – dane osobowe są przetwarzane zgodnie z
prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą;
b) „ograniczenie celu” – dane osobowe są zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie
uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;
c) „minimalizacja danych” – dane osobowe są adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co
niezbędne do celów, w których są przetwarzane;
d) „prawidłowość” – dane osobowe są prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane;
e) „ograniczenie przechowywania” – dane osobowe są przechowywane w formie umożliwiającej
identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w
których dane te są przetwarzane;
f) „integralność i poufność” – dane osobowe są przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie
bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem
przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich
środków technicznych lub organizacyjnych.
§. 6 Pliki cookies
1) Witryna www.ss-compliance.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez
serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka
ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik.
Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je
utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.
Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju
systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz
informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.
2) Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z
naszej witryny, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i
bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z
narzędzia Google Analytics, które rejestruje zachowanie użytkownika na stronie.
Cookies identyfikuje użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do
jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do
niego reklam. Stosujemy pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego
serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy Safety & Security Compliance
Doradztwo prawne – Szkolenia – Audyt Adam Wiercigroch w celu optymalizacji działań.
3) Na naszej witrynie wykorzystujemy następujące pliki cookies
a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np.
uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach
serwisu;
b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć
w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu;
c) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron
internetowych serwisu;
d) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika
ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z
którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
e) „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej
dostosowanych do ich zainteresowań.
4) Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies
poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej, której używa. Szczegółowe informacje o
możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania
(przeglądarki internetowej).
Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na
stronie internetowej Serwisu.
Polityka Prywatności
Safety & Security
Compliance
adam.wiercigroch@interia.pl
505 040 077
Safety & Security
Compliance
Kontakt
Przydatne linki
2020 © Safety & Security Compliance